tisdag 25 november 2014

Skullfuck

Jag har sett en video med dejting-coachen Julien Blanc där han visar hur man ska ragga på japanska tjejer. Han böjer helt enkelt ner deras huvud mot sitt skrev och de bara fnittrar. Jag läste en text om hur man kunde bemöta honom som gick ut på att män helt enkelt skulle ragga på och flirta med honom. Man kan väl gissa att han inte är bisexuell och till slut skulle tycka det var lika jobbigt som de otrevliga raggningsknep han lär ut.
   Jag har faktiskt gjort så själv när jag var ung, mot killar som försökte köra med mig. Det var bara att börja stöta lite på dem så kom de av sig. Tafsa, slicka sig själv på överläppen, prata om hur sexiga de var när de tuffade sig.                    
   Jag tycker att man skulle göra ungefär som Julien själv lär ut mot honom. Böja ner hans huvud mot sitt skrev. Sen kunde man jucka honom i ansiktet. Gärna med en thaisusp av gjutjärn.
   Det skulle ge begreppet skullfuck en helt ny dimension.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar